Organisatie advies, Strategische procesbegeleiding en opleidingen West-Friesland
Naam
Vul hier uw naam in
Organisatie
Vul hier de naam van uw organisatie in
E-mailadres
Vul hier uw eigen email adres in waar de Strategie Express Service naar toe gestuurd kan worden
Adres
Geen verplicht veld
Woonplaats
Geen verplicht veld
Land
Geen verplicht veld
Telefoonnummer
Geen verplicht veld
Opmerkingen
U kunt hier uw vragen, opmerkingen of suggesties kwijt
Stuur ook aan email -adres
Een exemplaar van de Strategie Express Service wordt ook aan uw kennis doorgestuurd.
Vul onderstaande captcha in.
Dit is een verplicht veld
Taal
Van inspiratie tot hands on

    • “A well designed organization is not a stable solution to archieve but a development process to keep active” (Starbuck en Nystrom)

    • “Een onderneming die niets anders voortbrengt dan geld is een armzalig soort  van organisatie” (Henry Ford)

    • “Tracht niet een man van succes te zijn, maar probeer liever een man van waarde te zijn” (Albert Einstein)

    • “Wil je iemand echt een dienst bewijzen, dan help je haar of hem zichzelf te helpen” (Kets de Vries)

    • “Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder” (Zuid Afrikaans gezegde)

    • “Dingen veranderen voortdurend. Waardeer het verleden, kijk uit naar de toekomst. Leef in het nu“ (David Baird)

    • “Zelfs een weg van duizend mijl begint met één enkele stap” (Oosterse wijsheid)

    Abonneren

    Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

    Strategie Express Service
    Twitter
    Taal/language/Sprache
    Doelgroep Marketing Het Postkantoor

    Elaine Deege, manager/coördinator Hét Postkantoor

    "Het advies van Henk Wokke hebben wij als kundig en zinvol ervaren. Met een gedegen kennis van zaken en een oprechte interesse in onze organisatie wist hij ons met behulp van een passend model van advies te voorzien op het gebied van doelgroepgericht marketingbeleid. Een frisse visie op ons aanbod en de manier waarop dat naar buiten wordt gebracht heeft ons waardevolle informatie opgeleverd. Met de gegeven tips en voorbeelden kunnen wij ons marketingbeleid zeker verfijnen en uitbreiden."

     

     

     

    Vanuit een match op de Westfriese Beursvloer is Stichting Hét Postkantoor ondersteunt. De vraag was hoe Hét Postkantoor haar marketingbeleid goed kon laten aansluiten op haar strategie en identiteit. Centraal staat daarbij focus op en bereiken van haar doelgroepen op een slimme en efficiënte manier. In een geanimeerd gesprek met diverse vertegenwoordigers van Hét Postkantoor is eerst stil gestaan bij de historie en visie van Hét Postkantoor. Vervolgens zijn de strategische en marketing doelstellingen per doelgroep besproken. De kernstrategie is vervolgens met het Business Model Organisation en marketingconcepten vertaald naar marketingactiviteiten. Ook zijn marketingtips, aandachtspunten voor het prijsbeleid en een voorbeeld bedrijfsplan ter beschikking gesteld. Hét Postkantoor kan hiermee haar bijzondere film- en theaterprogramma ondersteunt door o.a. een leuke kookstudio en zaalverhuur in Westfriesland nog beter laten zien.